Varför kan man inte skriva blankslag i rubriken?

Kom hem för en liten stund sen. Har hunnit slänga i mig lite lunch och sen satt på datorn. Vaknade tidigt i morse, eller ja, runt halv tio i alla fall, för att åka och övningsköra lite med pappa. Har ju faktiskt tagit tag i mig själv och bokat uppkörning och teoriprov nu. Så nu är det förhoppningsvis inte alltför länge kvar tills även lilla jag får ett rosa litet kort att komma in på krogen med.

När vi var ute och körde så varvade vi nytta med lite nöje och svängde förbi och hälsade på farfar. Träffas ju inte så ofta så det var mysigt. Han blir alltid så glad när vi kommer. Nu tänkte jag sätta mig och läsa lite teori, har vart riktigt usel på det, så tänkte passa på när jag är i mitt positiva mode här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0