It's the weekends I like the most

Länge sedan nu. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på den här gången. Återhämtning kanske, efter en sjukt jävla rolig helg. För det var den roligaste helgen på mycket länge.

Den började redan i torsdags och höll bokstavligt talat på ända till i söndags. Hade egentligen inga förhoppningar på torsdagen då jag jobbade till halv sju och var ganska trött, men det försvann snabbt och blev den absolut roligaste kvällen! En härlig blandning människor som åt, dansade och pratade hela kvällen/natten igenom. En gedigen hemmafest som höll måtten med den gamla goda tiden helt enkelt! 

Fredagen börjades med fastfood utomus i t-shirt och strålande sol i tre timmar (!) med alla som sovit över. Efter det blev det bowling i Vallentuna centrum och därefter begavs det hem till Skarre (där kvällen borde ha slutat), men istället begavs det in mot stora staden och jag kan väl säga som så att kvällen hade nått sin höjdpunkt.

Lördagen bestod av fotbollsmatch i Norrtälje och efter det middag med Martin och bror min. Efter det var vi bjudna hem till Anna och Benny där kvällen avslutades.

En kort liten sumeing på en riktigt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0