Ska bli bagare

Den här veckan är det jobb jobb jobb. Imorgon och på fredag skulle egentligen vart mina lediga dagar, men istället ska jag infinna mig på jobbet klockan 07.00. Så mycket för den ledigheten. Var det inte jag som skulle säga nej till allt extrajobb en stund? Aja det blir ju som det brukar bli när jag bestämmer mig för någonting – precis tvärt om. Men nu ska jag ju faktiskt få lära mig baka och det kan leda till bättre tider framöver, så det ska faktiskt bli kul. Roligt att lära sig något nytt också! Hoppas inte att det är så svårt bara.

Nej, nu tänkte jag gå och lägga mig. Huvudet måste ju vara med i morgon om det här ska gå vägen. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Sofia*

Det kommer gå super! Hejja dig, det är inte så svårt efter några gånger :)

Kramisar

2010-03-10 @ 02:32:07
URL: http://sofflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0