"Pippi-tröja"



I helgen var mormor hemma hos oss och med sig hem till mig hade hon en "pippitröja" som hon hade stickat. Har velat ha en sån ett bra tag nu och jag behövde bara nämna det innan hon var över projektet och iväg och köpte garner. Till allas sorg, utom Martins, var den dock för stor, så han fick ta den. Men vad gör inte världens bästa mormor och mamma då om inte åker och köper en i princip likadan (från Newport Sport & Letsure Wear). Så här sitter jag nu i min pippitröja. Dock lite ledsen över att det inte är den som mormor gjorde. Men men, inget att göra något åt nu.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad fin! Min gammelfaster håller på och stickar en till mig!

2010-03-18 @ 09:21:32
URL: http://metrobloggen.se/SofieAlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0