Peanut Butter

Idag har det vart jobb till halv åtta och just nu ligger jag lite halvdöd här i sängen. Imorgon är jag ledig och det ska bli riktigt skönt faktiskt. Speciellt med tanke på att torsdag är sista dagen jag jobbar den här veckan och att helgen ser ut att bli riktigt rolig.

Imrogon tänkte jag försöka kravla mig upp ur sängen relativt tidigt och åka in till stan on a secret mission + att jag ska försöka hitta mig en så smal locktång som möjligt. Önska mig lycka till! Efter det ska jag hem och hämta småkidsen på dagis senast halv fem och senare kommer sofie och joinar mig.

En väldigt stark Anna & en väldigt glad Sofie en kväll i somras.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Vilken härlig bild på er två :)

2010-03-31 @ 23:01:54
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0