Packexpert?

Jag borde vara expert på att packa vid det här laget. Snart 20 år och packat varan vecka i hälften av dem, ena veckan hem till mamma och andra veckan hem till pappa. Men fortfarande är jag fan lika dålig som om det vore min första gång. Att jag knappt aldrig packar upp väskan när jag flyttat är en annan femma, och att jag slänger ner allt jag äger och har en annan. Ett tecken på att jag är trött på det här kanske. Det börjar bli tungt nu. 20 år och fortfarande flytta fram och tillbaka mellan mamma och pappa. Men då är frågan: Skjuta upp flytten hemifrån och dra ut och resa, eller flytta hemifrån och vara fast där en lång tid framöver?? Och just nu vill jag verkligen ut och resa och göra av med varenda liten peng på kontot. Varför ska det vara så svårt att få tummen ur röven och bara ta ett beslut?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Anna!

Hörde att vi kanske ska til Fårö tillsammans v.29! De låter ju helt underbart!

2010-03-18 @ 15:07:21
URL: http://metrobloggen.se/sofiealstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0