Måndag 8 mars

Har duschat och nu tänkte jag sätta mig och platta håret. Om en timme ska jag befinna mig på jobbet och vara där fram tills klockan blir halv tio.

Igår blev en lugn dag, söndag som det var och sen jobbade jag mellan 7.00 och 15.30. Efter jobbet åkte jag hem till Martin och umgicks lite med min pöjk innan jag slocknade i sängen strax efter tio. Herre gud säger jag bara. Har inte gått och lagt mig så tidigt på evigheter, men det behövdes! Och skönt var det när jag vaknade tjugo över sju i morse och tog bussen hem till mig. 

Ne nu ska håret som sagt plattas. Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret! (Älskar för den delen att solen börjar komma fram hela dagarna. Underbart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0