Lördag

Hej alla glada lördagslediga typer!

Det blev lite shopping igår, men mest nödvändiga saker, så som strumpbyxor, sminkborttagningsservetter och nagelacksremover, men också lite pyssel från panduro och två t-shirtar. Efter det mötte jag upp Martin och sen Robin och pappa och så gick vi och åt på något jättemysigt ställe inne i stan. Efter middagen blev det bowling och efter det biljard och dart. En riktigt lyckad kväll! Var länge sedan vi gjorde något roligt med pappa så det var riktigt kul. Att jag inte riktigt var i mitt esse gällande alla sporter var dock en tråkig historia. Men men, det är så det kan gå ibland. Man kan ju inte vara bäst jämt! ;)

Nu tänkte jag knalla iväg till jobbet och i kväll bär det av hem till Sofie för en förhoppningsvis trevlig liten hemmafest. Ni får ha en bra dag! Så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0