Fredag, 12 mars

Godagens! Idag har jag vart vaken sedan 10 över 6 i morse, då jag zombielikt klev upp ur sängen för att göra mig i ordning för jobbet. Blev en kort dag, då jag slutade strax före 11. Men det var riktigt skönt. Känner att jag har blivit lite förkyld och att gå upp klockan 6 tre dagar i rad, när man inte gjort det sedan skolan, är rena rama döden. Med andra ord - inte alldeles lätt.

Igår blev det ju som sagt bio, Alice i Underlandet, och jag hade nog lite för höga förväntningar om den. Tyckte inte att den var så värst bra. Hade tänkt mig att den skulle vara mer häftigt och mer myckigare (haha, där fick jag till det). Den var absolut inte hemsk, men inte heller jättebra.


Nu har jag precis gjort mig i ordning efter en dusch, så kläderna är på och håret är platt igen. Dock drog jag till med en mittbena idag. Kul att ändra lite när jag ändå är så feg med att färga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0