Fimolera och nitar

Idag har jag vart lite kreativ av mig. Gjort mig en egen liten ring, eller liten och liten, en ring helt enkelt. Och pilligt var det vill jag lova. Inte lika lätt som jag hade föreställt mig i alla fall, men resultatet blev nog ganska likt det jag hade tänkt mig. Jag tog även tillfället i akt och satte på lite nitar i saker. Dock tror jag att kreativiteten tog över lite och tillslut blev det nitar lite överallt. Haha.


En ring gjord av fimolera och en metalring jag köpte på Panduro härom dagen.



Sen satte jag lite nitar på axlarna av en vanlig randig tröja.


... och sen tyckte jag att det här linnet behövdes piffas upp lite ;)


Och sen en skjorta som fick lite pimpning på fickan och även längst ner, men det syns inte på bilden. Haha, sen tyckte jag att det räckte. Annars skulle jag gå med nitar på allt jag äger och har..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0