En solig dag

God dag mina vänner! Idag vaknade jag upp av mig själv vid tio och låg och drog mig i nån halvtimme. Hur underbart är det inte? Att det är fantastiskt väder ute idag gör inte saken värre heller. För om det nu måste vara vinter så är det så här det ska vara. En sol som värmer och klarblå himel!

Nu har jag precis ätit upp min frukost som bestod av en redig gröt och snart ska jag slå upp körkortsboken (mitt nya intresse). Tänkte nog läsa till 1, halv 2 kanske, och sen dra in till stan och strosa. Förhoppningsvis kan jag möta upp Martin lite senare när han blivit släpt från lumpen. 


Dagens frukost. Fullkornsgröt med äpple och kanel. Muma!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0