Definitivt, kanske.

Så var det måndag igen. Kan inte hjälpa att jag tycker att tiden bara rusar iväg. Helgen har vart jättelugn. Både jag och Julia har haft jobbhelg och vart ensama hemma. Så i lörgags lagade vi en god middag och hade filmkväll, och gårdagen såg ungefär likadan ut. Har vart mysigt att unmgås med systeryster och faktiskt väldigt skönt att ha vart ensamma för det händer inte så ofta.

 

En bild jag snott från Sofie (jag hoppas det är okej) på mig och Julia när vi tog studenten för snart ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är helt OK, jag har en fler bilder på er från studenten!

2010-03-23 @ 09:00:46
Postat av: Anna

Åh, måste få se dem någon gång! :D

2010-03-23 @ 21:39:35
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0