Andra juni.

Maj blev en tyst månad. Kände att jag behövde det. Lite koncentration på tillvaron.

Har funderat på om jag ska låta den här gamla bloggen vara, men jag vet inte. Kan vara bra skönt ibland, skriva ett inlägg då och då om allt och ingenting. Bara man inte gör en så stor sak av det. Utan skriver när man har lust. Nu har jag lust igen. Har vart mycket här ett tag. Men nu börjar allt ordna upp sig igen. En sak kan jag faktiskt dela med mig av. Har tagit körkort. Och det känns jävligt skönt ska ni veta. Som att en liten sten lättat från mina axlar.

Nu sitter jag här. I min säng. Lyssnar på bra musik och ska snart gå och lägga mig. Tänkte bara sticka in huvudet och säga hej igen. God natt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Gillar att du är tillbaka!

2010-06-09 @ 15:17:03
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0