Work destroyed my weekend

Då var det väl dags för mig att sticka in huvudet här igen tycker jag. Kan väl erkänna att jag inte känner mig så jätteinspirerad just nu. Men men (haha men men, visst mitt favorituttryck ;) ), kan väl berätta att jag har jobbat hela helgen, fredag 12.30-21.30, lördag 12.30-21.30 och söndag 07.00-15.30. Inte särskilt kul faktiskt. Eller inge kul alls ärligt talat. Men vad ska man göra?

Dock har det tack och lov funnits några stunder som förgyllt min helg, som i lördags då jag droppade in på lite pictionary och vin i sunnersta med Sofie och några andra härliga kisar. Eller som dagens (söndagens) eftermiddag då jag blev upphämtad av Malin för en middagsdejt på kinarestaurangen i Valletuna. Väldigt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är bara att kämpa sig igenom arbetsdagarna och tänka på lönen ;)

2010-01-25 @ 21:32:30
URL: http://nittondagar.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har så rätt så rätt! Och att den kom in på kontot i går får mig inte på dåliga tankar :)

2010-01-27 @ 13:02:41
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0