Vi tar lördan...

... för fredan gjorde jag inte särskilt mycket och söndan var seg.

I lördags hade jag en dag med många plus i kanten. En otippad dag men ändå väldigt bra. Är det inte oftast så? Att de dagar som är oplanerade och blir lite spontana oftast blir de bästa. Min dag började i alla fall med en redig sovmorgon till strax efter tolv. Javisst, jag kan sova jag! Blev väckt av älsklingen som kom förbi och blev sedan meddragen till Waxholm där vi strosade runt i några timmar. Efter det åkte vi hem och bytte kläder och sedan åkte vi hem till Robin och Sofie där det bjöds på middag, buzz och pictonary fram tills klockan var strax efter elva och jag och Martin blev upphämtade för nattbio, Snabba Cash, av Leveau och Johanna. Bra film, men annorlunda boken.

En mycket bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd att ni behövde gå i lördas :)

2010-01-19 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0