Vad skönt det är att andas

Det är jag och nässprayen som är hemma idag. Har fått ett nytt schema nu till början av året så varje onsdag och fredag kommer jag vara ledig. Plus varje jämn helg. Känns skönt, men just nu känns det sådär. Har gått och blivit förkyld. Eller rättare sagt jag är alltid lite småförkyld den här delen av året men nu har den brytigt ut med hosta och en täppt näsa. Inte alls roligt. Martin är hemma den här vekan också, tydligen den ända fram tills han muckar den 23 juni, och han har valt att åka iväg på kryssning och lämmna mitt sjuka nylle hemma aldeles själv på min lediga dag. Själv har jag ingen ork att göra något annat än ligga här i sängen, eller möjligtvis förflytta mig till soffan, men det tar vi då. Får se om jag får sällskap till kvällen i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0