Mina batmans

Kom nyss hem från pappa. Har vart där och vart barnvakt åt simme & wille i nån timme eller två. Nu väntar jag på att Martins buss ska rulla in här i byn. Borde nog inte dröja så länge till tror jag. Just nu saknar jag honom fruktansvärt mycket och jag tror att det kan bero på att jag har vart lite nedstämd de senaste dagarna, men nu kommer han ju snart så då hoppas jag att det vänder.

Här tänkte jag sätta in två bilder på mina smallkidbrothers men eftersom att internet vill muppa med mig nu så kommer detta inte att ske. Får se om jag får in dem senare..


Jag lovade bilder, så självklart kommer det två bilder. Jag håller vad jag lovar, även om det blev lite sent. Men bättre sent än aldrig och här är mina gullepojkar! :)


Kommentarer
Postat av: TWINS

vad händer ikväll? =)

2010-01-08 @ 18:33:02
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Hej anna :) det där med bilderna hände mig med! Tror att det är blogg.se som jäklas med en ;P



Ha det awsome på ICA nu och hälsa alla :D

Pussar och kramar

2010-01-09 @ 18:32:47
URL: http://sofflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0