Inspiration

Just nu finner jag inte så himla mycket inspiration i min egen blogg. Inte för att jag kanske någonsin gör det, den finns mest till för mig själv och för att det är kul att skriva av sig lite ibland. Men det finns vissa bloggar och framförallt bilder som inspirerar mig. Har en liten mapp på datorn som jag har döpt till inspiration. Ni kan få en liten titt i den om ni vill! (Klicka på bilderna för att komma till bloggen de tillhör).









De här bilderna säger mig att jag borde ta tag i mina bilder som jag ska framkalla, att jag vill vill vill ha en turkos ring, att jag vill att våren och sommaren ska komma, att jag längtar till svensk sommar och vill att den ska vara här nu, att jag ska skaffa mig ett par balla brillor, att jag ska lära mig köra våran båt i sommar, att jag vill åka utomlands (!) gärna nu tack! Att jag vill vara brun och snygg och bara njuta av att vara ledig i solen. Det är precis vad dessa bilder säger mig, och jag tycker att jag borde få det, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0