Idag är det onsdag...

... jag är ledig och så här ser jag ut just nu. Klänning/tröja med kedjor på axlarna från H&M Exclusive och svarta leggings med dragkedja nertill från Bikbok. Mm.. mucho spännande.






Det snöar ute. Jag gillar inte det. Jag tror jag ska koka vatten och göra nudlar. De lila. De som är spicy tror jag. Sen ska jag nog platta håret. Fast jag vet inte. Jag kanske låter håret vara som det är nu. Vi får se. Lite senare idag ska jag i alla fall träffa Sofie inne i stan. Vi ska ska gå och äta lite. Kanske titta runt lite. Vi får se. Ska i alla fall bli kul! Just nu tror jag att jag är hungrig. Det kurrar i min mage. Därför jag ska göra nudlar. Och därför jag är som jag är just nu. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0