Hej Kaj!

Helloo Boje!

Tänkte precis säga att jag nyss kom hem, men tydligen går tiden fortare än jag hinner med, så det var ett tag sen. Blev lite distraherad här på vägen. Gick i alla fall upp tidigt idag för att ta bussen hem från Martin som gick klockan 08.05 för att hinna hem till innan jag börjar jobbet klockan elva. Ja, det är ända bussen som går innan dess. Sugit, jag vet. Men men, what to do? What to do? Sen att jag satt uppe hela natten och tittade på ett superintressant naturprogram *blinkblink* på National Geografic inatt gjorde inte att det var lättare att gå upp i morse. Nej, jag var tröttare än bajstrött och nu tänkte jag ställa klockan på halv elva och vila fram tills jag går till jobbet. Låter som en bra plan tycker jag! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0