År 2009 i bilder

Tänkte ge er ett smakprov på hur mitt 2009 har sett ut. Det finns dock vissa glapp i tiden då min kamera legat på vila och andra stunder, som till exempel sommaren, då den använts mer flitigt. Men jag tycker att det kan vara lite kul ändå.

Update: Det här var svårare än jag trott, och tid tar det! Klurigt det här med att välja ut bilder och nu i efterhand så ser jag att min kamera mest levt under sommaren. Men det kanske inte är så konstigt egentligen. För det första händer det mycket mer då, man är ledig och lever livet, och för det andra så är det mycket roligare att fota då. Men som sagt, ett litet urval av höjdpunkterna. Och om ni vill se fler bilder får ni gå bakåt i arkivet och kika.


Studenten närmade sig och i mars var årets första studentskiva!


I april tog jag och Martin första bästa plan och åkte utomlands, till Tunisien.


Jag & Regina på vår mösspåtagning.


...och jag & Sofie samma dag :)


Det blev 1 juni och gubbskiva på tegel. Jag visade mina kameraskills ;)



5 juni kom och S T U D E N T E N med!!!


Jag och Sofie sista dagen i skolan, redo att springa ut!


Jag och älsklingen! ♥ Älskar den här bilden, vet inte varför. Men den är härlig! Ska skriva ut och sätta den på mitt nattduksbord.


Alla vi som klarade det och tog STUDENTEN! En av de lyckligaste dagarna i mitt liv och det här årest absoluta höjdpunkt! ♥




I studentpresent fick vi en resa till Åre med forsränning av vår fina bror och hans tjej.


Det prickade vi in så att vi firade midsommar där också! 


.. och tilll midsommar hör femkamp! Och här ser ni bästa laget ;)


Sommarens första semesterveckor blev till Fårö.



och efter fårö hoppade vi på planet upp till Martins mormor och morfar uppe i Burträsk.


dit även Martins nya familjemedlem Pucko kom. Och om det namnet passar!


Några dagar senare åkte vi till Smögen...



... där Martin höll på att blåsa bort..


Och på vägen hem därifrån åkte vi rakt genom landet för att "svänga" förbi Sågis ett dygn och fiska kräftor.



och vid tolv någon gång blev det kräftskiva.


Hemma spenderades inte mycket av sommaren, men här är en kväll tillsammans med massa vänner.


En annan kväll i slutet av sommaren när alla börjar vara hemma träffades alla vi tjejer för första gången sedan studenten.


samma dag, men den här tjejen hade jag sett en del innan. Systrarstrar som vi är! ;)


Sen blir det ett litet hopp i bilder till den 19-22 november då jag och sofie drog på en weekend till London.



sen blev det december och snön kom.

och året slutade med nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0