Söndagsseg

Två 2 månader gamla blider, bara för att... bara för att... bara för att det har vart lite ont om bilder på sistone. Tog dem bara för att visa min (då nya) dödskallering, men blev mest bara en kamera mitt i bild. Haha. Lite klurigt alltid, det där att ta kort på sig själv tycker jag..

Nu är jag trött. Gick upp strax efter sex i morse och redan då var det segt. Kanske inte så konstigt med tanke på vad klockan var då och det faktum att jag bara går upp så tidigt två gånger i månaden, och det de söndagar jag jobbar, men på något sätt så har den segheten hängt kvar hela dagen. Har kännt mig alldeles zombie-aktig. Kanske på tiden att jag tar en tidig kväll idag och vilar ut. Skulle nog behöva det efter den här jobbhelgen.

Känns konstigt att klockan "bara" är kvart i tio och jag både hunnit jobba 8 timmar och vart hemma så länge som jag har. Brukar ju annars komma hem vid halv tio och efter det rinner tiden lätt iväg mot småtimmarna.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0