Nätshopping

Juste, igår på dan låg jag och seg-suckatde, skulle vi kunna kalla det, på nelly.com, vilket resulterade i att tre klänningar och ett halsband är påväg hem till mig i skrivande stund. Tror inte att jag har beställt kläder över nätet förut om man inte räknar med h&m någon enstaka gång kanske. Men nu slog jag till, de bjuder ju på frakten för fan ;) Haha, ne men har alltid tyckt att det vart lite drygt att beställa just kläder över nätet. Ibland kan de se så annorlunda ut mot vad de gör i verkligheten. Men den här gången var allt så fint så jag var bara tvungen ;)

Kan visa allt när det kommer hem om några dagar, såg att vissa saker redan var slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0