my day today

Idag har jag vart ledig och det har, som alltid, vart jätteskönt. Gick upp i lagom tid (och lagom tid för mig är strax innan elva) och gjorde mig i ordning och åkte till Täby centrum. Hittade två snygga teee-shirtar, massa smycken på rea och sen en klocka som jag gått runt och blivigt alldeles kär i. Tur att den är min, haha. Efter att ha gått runt i de sista affärerna utan att egentligen riktigt kolla på kläderna tyckte jag att det var dags att åka hem. Och sen vid sjutiden åkte jag på kalas i vallentuna och efter det bara tagit det lugnt hemma. En rätt skön dag alltså.


Och såhär har jag knatat runt idag. Har upptäckt locktongen som fått göra comeback i mitt liv då jag insett att det inte tar så fasligt lång tid. Härligt med lite variation helt enkelt. Och på mig har jag haft en svart klänning/sak från Seriousally, svarta leggings från ginatricot och kofta från Carlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0