Long time no see

Jag har bara en sak att skylla på. Eller sak och sak, person, och det är Martin. Han har vart hemma en vecka från lumpen nu och jag har helt enkelt vart i för svårt chocktillstånd för att kunna blogga. Var en vecka sen sist och det har väl inte hänt så där jättemycket egentligen. Jobbat som vanligt och myst hemma med älsklingen. Sen i helgen var det utgång i stan med massa goa tjejer för att säga hej då till Malin och Moa som åker på semester en månad till Thailand i morgon. Herre gud, blir avis bara jag tänker på det! Men jag hoppas att de får det underbart kul! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin Lindholm

Hihi det kommer vi, trust me ;) ska tänka på dig när jag ligger på stranden med en drink i handen :D hihi. Men ha det såå bra här i Kalla snöiga sverige :D

Puss på dig tjejen <3

2010-02-04 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0