Holla!

Hola hola espanjola! (med betoning på h) som jag brukar säga... Eller brukar jag?

Idag har det vart jobb på schemat, även om det skulle vart min lediga helg. Tror att jag börjar bli lite slutkörd med det schema jag har (mycket kvällar och helger), så därför tackade jag ju självklart ja till mer. Jobbade i onsdags också fast jag skulle vart ledig.. Att jag inte lär mig. Har svårt att säga nej helt enkelt. Men nu ska jag göra det i fortsättningen. Behöver de lediga dagra jag får. I alla fall i en tid framöver.

Vad mer har hänt idag... Hm. jag har flyttat till mamma. Och juste, igår var det lördag. Blev inte riktigt som planerat, men blir det någonsin det? Blev stormiddag hemma hos martin med älggryta och gäster och efter det var det sagt att vi skulle dra till tegel, men älsklingen segade och var allmänt muppig så jag fick ingen skjuts och ville inte (orkade inte) ta tåget alldeles själv. Så tji fick jag och hamnade i säng istället. Men men det var en mysig lördag, och i morse innan jobbet var jag tacksam!


Blir alltid lite mysigare att tugga om man föreställer sig älgen såhär. Nej, skämt åt sido, inte kul! Om det inte skulle vart så gott med kött skulle jag nog bli vegitarian. Men det är ett mission impossible!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0