God morgon

Vaknade för en liten stund sedan av att mamma kom in med frukost på sängen. Att det alltid kan vara så mysigt att vakna upp så. Härligt! Idag är det jobb för hela slanten, 12.30-21.00, och igår, fredag, såg likadan ut. Trött jag blir. Förstöra en hel helg på det här viset. Men jag har bara mig själv att skylla. Så igår tog jag det bara lugnt och det tror jag även att min lördagkväll blir, för sedan i morgon ska jag upp redan vid kvart över sex.

Det är tufft att jobba helg men i slutändan tycker jag att det är värt det. Men jag förstår bara inte hur dessa helger kan gå så mycket segare än mina lediga. De bara susar iväg. Det är konstigt det..


Kommentarer
Postat av: Sofia*

Uschis då, känner verkligen igen det där! Det är så kul att läsa din blogg ibland o höra om hur det går på ICA. Är det stor skillnad efter utbyggnaden eller är det bara lite större? :)

Kramar <3

2010-02-06 @ 15:29:55
URL: http://sofflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0