Fredag

Hallå hallå, länge sedan igen. Men har inte vart på sånt blogghumör på sista tiden. Har som vanligt mest jobbat och det känns som att veckorna bara går snabbare och snabbare. Herre gud det är ju redan mars snart. Vart har de här första två månaderna av året tagit vägen?

Igår var i alla fall jag och Martin i stan och såg Avatar 3D. Äntligen, som jag hade längtat! Och det var inte förgäves kan jag tala om. Hur underbar är inte den filmen?! Jag vet att jag inte är ensam om att tycka det, men det kan ju bara vara riktigt konstiga människor som tycker annorlunda ;) 

Nu har jag precis gjort mig i ordning. Ska in till Gamla stan och äta middag med mamma, julia och martin. Ska bli riktigt mysigt! Hoppas ni också får en bra start på helgen!


Jag & älsklingen i våra snygga 3D-brills. Återigen visas otroliga fotoskills här på bloggen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0