Det är det mest oförutsägbara som blir det mest lyckade

Igår blev det som sagt middag inne i stan med mamma, julia och martin. Vi hamnade på någon thai-restaurang som jag tyvärr inte riktigt kommer ihåg namnet på. Jättegott var det och jag tror vi allihopa blev helt stoppade, buffé som det var.

Efter middan fick vi samtal om en fest på universitet, så först drog vi till Nygårds värdshus och mötte upp ett härligt gäng och sedan drog vi iväg dit. Och inte på vilket sätt som helst skulle jag vilja tillägga. Utan en av killarna kirrade taxi och efter 30 minuter rullade en vit limosin in på gården. Härligt värre! En åktur med klass skulle jag vilja kalla det, och champange! Och resten av kvällen blev inte heller så pjåkig.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken LYX!

2010-02-28 @ 18:15:53
URL: http://metrobloggen.se/SofieAlstrom
Postat av: Anna

JaA du, det va niiice! ;)

2010-02-28 @ 23:26:41
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0