Allt för min syster

Slutade tjugo i tio idag. På en lördag. Hm. Har alltså knappt vart hemma i två timmar och klockan är redan fem i halv tolv. Det ända jag har gjort är att prata med älsklingen i telefon i tjugo minuter och sen ätit middag. Haha, en vääldigt lång middag ;) Ne men allvarligt, var tog tiden vägen?!
 
Nu tänkte jag lägga mig och titta på "Allt för min syster" som Karin tagit hem från jobbet. Mamma och Julia såg den för någon dag sedan och tyckte att den var jättebra, men samtidigt väldigt sorglig. Så då vet vi allihopa vad jag kommer ligga här och göra: Dunderböla! Herregud, man ska inte se sånna här filmer ensam. Men jag vill ju se den och alla andra har redan gjorde det, så det finns inte mycket till val än att ligga här själv och göra det då.


Min syster, som jag skulle göra allt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0