Update

Då har det vart påsk och långhelg och allt vad det innebär. Jag vet att ni har undrat vad jag har haft för mig, så jag tänkte såklart inte hålla er på halster längre utan såhär har min helg sett ut:

Torsdag: Dagen innehöll som vanligt jobb för min del och efter det ett kort stopp hemma för att hoppa ur jobbkostymen och i någonting festligare och sen bar det av på påskmiddag hos kusinerna för att sedan därifrån åka vidare till Tegel. Blev en rolig kväll men tyvärr blev slutet lite av en dimma.

Fredag: Lite lätt illamående men ändå ganska klar dag med sydostlig vind och cirka 13 grader. Kvällen tillbringades i egna hemtrakter med bror, syster, bästa vän, pojkvän och lite annat trevligt folk.

Lördag: För de flesta innebar denna påskhelg ledighet, men inte för mig, så visst kan jag erkänna att det tog emot lite extra att gå upp klockan 7 på morognen och springa iväg till jobbet. Speciellt med tankte på att nätterna innan inte gett så mycket sömn, och inte var denna kväll ett undantag. Utan efter jobbet blev det åter igen påskmiddag för att sedan åka iväg till Kårsta skogar och vidare till ännu en kväll på Tegel, dock lite lugnare och tidigare och slutade ungefär halv fyra.

Söndag: Vakna upp 11.30. Jobb 12.30. Hemma 21.30. Iväg till Martin 21.31. Och där blev det filmkväll med Martin och Patrik.

Måndag: Inte heller denna dag mycket mer än jobb 12.30 till 21.30. Hem - sova!

Tisdag: Jobb 11.00, ställa upp på att jobba över - hemma 21.30. Inte mycket roligare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0