Stadsvandring i solen

Hola hola española! (Uttal efter eget behag ;) ).

Idag blev det en utflykt till den stora staden för hela slanten. Och då menar jag verkligen hela slanten. Tror jag ska ge mig själv ett shoppingförbud månaden ut efter den här dagen. Herregud vad mycket fint/snyggt/bra/användbart jag hittade idag ;) Kanske hade något med vädret att göra, inte vet jag men när solen skiner som den har gjort idag så blir man bra lycklig.

Att man sedan på väg hem klockan kvart över sex knallar gatan fram i solglasögon och blå himel ovanför huvudet  gör det hela inte mycket sämre. Och när man på det känner lukten av alla som dammat av grillen så är sommarkänslorna inte sena att komma svämande över en. Fy fan vilken underbar dag jag har haft!

Stockholm by day ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0