Sitter på bussen...

Sitter på bussen på väg hem till Martin. Han kommer hem över kvällen då han fått ledigt från lumpen för att gå på en intervju i morgon. Dock tror jag att jag kommer att få vänta på honom i Vallentuna ett tag, för han kommer inte med tåget förens fem i halv. Så jag får se vad jag ska sysselsätta mig med under tiden. En värmedans kanske, för nu är det inte så varmt ute längre.

Idag har det vart jobb för min del, 11.00-19.30, och efter det blev jag barnvakt åt småbrorsorna mina. Imorgon är jag ledig och jag har inte riktigt bestämt mig ännu om jag ska följa med martin eller om jag kanske ska åka in till stan. Får se hur vädret ser ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0