Jag lever för mina lediga helger

Idag är det fredag och planerna är enkla. Först ska jag och Sofie mötas upp hemma hos mig för att föra och gagga lite och efter det bär det av mot Los Teglos, eller Tegelbruket om man vill vara tråkig och använda andra ord ;)

I onsdags var det La BIGG City som gällde då jag mötte upp Sofie och Maria för middag och ett glas vin på Bauer på Götgatan. Efter det drog vi vidare till kvällens huvudsyffte Marie Leveau och lyssnade på Birds and words, som några bekaaanta spelar i.

Nu ska jag återgå till att föna mitt, vid det här laget, halvtorra hår. Känner att lockar är min nya grej, så efter det byts plattången ut mot locktången. Hoppas ni får en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

fan vad mycket du lever på dina lediga helger alltså!

2010-05-23 @ 20:28:14
URL: http://nittondagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0