Dagens shopping i en aning risiga bilder...


Dagens shopping blev: En röd "baseball-jacka", en vit t-shirt, ett par chinos, två klockor, en stråhatt och en t-shirt i den härliga kombon lila/gult. Märkena som ligger i en hög kommer från Beyond Retro och dem tänkte jag pimpa min militärgröna jacka med.


Jag fick också tag i ett madonna-armband, och som jag har letat efter ett! Så när jag hittade detta kände jag verkligen att det var min dag idag och då gick det utför för plånboken..


Hittade även dessa, enligt mig, aass-snygga skorna från Rizzo, på second hand för en billig penning. Dock var de storlek 36 och jag har 38 (buhu). Men förälskad som jag var så kunde jag inte bara lämna dem där, så jag köpte dem till Julia. Den lilla räven har rätta storleken och så får jag känna mig som världens bästa syster för en dag. (Snart kommer hon hem från jobbet och jag hoppas hon blir lika glad som jag skulle blivigt för dem..) :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj vad mycket fint :) Älskar de där klockarna, har 4 stycken i olika färgar o kombinationer :)

2010-04-15 @ 08:42:14
Postat av: Anna

Hehe, tack! :) ja de är lite roliga och färgglagada! Hittade den där affären som du pratade om förut i gamla stan :)

2010-04-15 @ 19:21:33
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0