Alla andra är galna

Jag tror inte att det var någon i min familj som riktigt förstod skönheten i de där underbara skorna jag köpte på second hand till Julia igår. Alla tittade lite skeptiskt på dem och när Julia kom hem var det inget undantag. Jag som hade föreställt mig att hon skulle hoppa på mig och överösa mig med kramar. Men icke, jag såg direkt att hon inte tyckte om dem. Men men, nu är det ju som så att jag har gått från en stadig 38:a till en 36:a, och visst lyckades jag pressa ner mina fötter till sist. Så tjhi på den som ger sig. Jag ska allt visa dem hur snygga de faktiskt kan vara. Man ska aldrig underskatta skorna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tyckte skorna va as grymma! :D Så de andra kan slänga sig i väggen ;P hihi

2010-04-15 @ 20:12:22
Postat av: Anna

Mihi X) Tack! :P

2010-04-16 @ 00:06:00
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0