Vi har en sjukling i huset

Är väl på tiden att jag sticker in huvudet och säger 'Hej' igen. Ledsen att jag inte gjort det tidigare, men det är nämligen så att jag har åkt på någon mystisk sjukdom. Det varvar mellan feber och frossa, en täppt näsa och hosta, och ett huvud som vill sprängas. Med andra ord har alla sorters förkylningar som finns attackerat mig på en och samma gång.

Just nu ligger jag här inbäddad i sängen med hosta och en täppt näsborre (trevligt, jag vet! ;)), det minst jobbiga, förutom att jag börjar få träningsvärk i magen av all hosta. Men jag tänkte ändå titta in och låta er veta att jag lever. Nu ska jag återgå till min hundaelfte film under de här tre dagarna (som är ugefär det enda jag har orkat med), ni får ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0