Superman

Jag känner mig som superman, eller en lite mosigare superman kanske. Men jag har ta me fan kommit på re'! Intalning och övertygning är orden! Jag vägrar känna mig sjuk, även om jag vaknar upp med igentäppt näsa och en röst som skriker hej kom och hjälp mig. Men vad gör jag då? Jo, jag styr stegen mot kylskåpet tar en klunk hostmedicin (självklart med mått) och bombarderar näsän med nässpräy, sedan övertalar jag mig själv om att jag inte är sjuk. Och nu är jag fith for fight! Mår kanon helt enkelt!

ICA here I come! (Och för er som är oroliga: självklart smörjer jag in händerna med desinfektionsmedel vareviga kvart, så att jag inte smittar alla som tar sin fot över tröskeln på ica!)


J a ,   a l l a   ä r   v i   o l i k a   s u p e r m a n s  ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0