Söndagsåterhämtning

En helg och en blogg passar inte riktigt ihopp. I alla fall inte min helg och min blogg. Så jag tänkte att jag kunde ge er en liten uppdatering nu i efterhand istället.

I fredags var jag som sagt ledig och gjorde inte så mycket annat än att slappa. På eftermiddagen åkte Martin iväg och jagade med sin pappa och jag bestämde mig för att stanna hemma med hans mother and brother och fortsatte titta på lite Gossip Girl. På kvällen däremot åkte vi iväg och träffade några kompisar till Martin och senare blev det en sväng förbi Tegel. Blev en ganska intressant kväll.

Lördag, lördag, lördag. Vaknade upp ganska så trött i huvudet, och ganska så sent kan jag meddela. Tog bussen hem till mamma och sen följde vi med henne till IKEA. Fick med mig en ny klädstång hem och lite galjar, så det blev lite pill med det när vi kom hem. Vid nio hade vi bokat in en dubbeldate med Leveau och hans flickvän Johanna, så strax innan bar det av mot Vallentuna bowling. Det var trevligt och, *host*, man kan se det där med vinsten på lite olika sätt. Sist men inte minst så avslutades kvällen på hemmastadd mark i Brottby med lite hemmafest hos S.


Martin var lite trött på IKEA.


Vagnen som bar mina fynd. Viktig!


Börjar bli höst nu. Här är solen på väg ner vid kanske sex någon gång när vi begav oss hemåt. Vet inte riktigt om jag gillar.


Älsklingen på bowlingen. Tyvärr den enda bilden från kvällen, så jag kan inte bjuda på någon annan. Ni kan ju iaf se att det var disco! Wiho!




Ja, och sist men inte minst, tre übersnygga bilder på moi. Ni får i alla fall en liten glimt av hur jag såg ut under kvällen. För jag vet ju hur ni undrar! ;) Och hej på dig med där bak älskling! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0