Regn, regn och åter spöregn

Såklart det måste börja spöregna när jag är ledig. Ingen sol behövs för mig inte. Nej, vet ni vad, vad tråkigt. Men men, får göra det bästa av det och just nu är det faktiskt inte så tokigt att ligga här med datorn i knät och titta på gossip girl. Hade nästan glömt bort att jag inte tittat klart på andra säsongen förens den tredje börjat sända nu. Sen måste jag ju passa på när Martin stuckit iväg till banken en stund och jag är för mig själv. Han är inte det störrsta gossip girl fanet, förstår inte varför? ;) 

Så, vet inte om jag och Martin mest ska ta det lugnt idag, det är inte så lockande det där regnet. Får se om vi bara ligger inne och tittar på film eller nått. Senare ska jag i alla fall möta upp Sofie inne i stan för lite middag och sen får vi se vad vi vill hitta på. Ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0