Nu tar jag helg

Äntligen! Nu är det färdigjobbat för den här vardagsveckan, så jag tar helg. Imorgon får bli min lördag och fredag får bli min söndag. Hm, att freda blir söndag lät inte alls lika bra nu som jag kände alldeles nyss. Vill ju också vara ledig när alla andra är lediga (+ imogon och på fredag!) ;) Men helgen ger ju bra betalt så det är bara att stå ut. Blev väldigt glatt överraskad i fredags när lönen ramla in på kontot, så jag får väl tänka på det när jag sitter och race-ar rullband klockan åtta en lördagkväll :)

Ne, i morgon blir en lugn dag. Jobbar ju på att bli av med den här förkylningen förstår ni. Och då går det inte att ränna runt som en galning. Nej då är det vila som gäller. Vila, vila, vila.

Tyvärr, jag kan inte se normal ut. Måste skela med ögonen och puta med munnen, eller något annat tråkigt. Näsan kan jag inte rå för, den ser bara ut sådär. God natt på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0