Läggdags

God kväll alla nattuglor. Tiden bara flög iväg, inte konstigt att jag börjar bli riktigt trött. Klockan är ju över ett. Och jag som tänkt försöka komma upp hyfsat tidigt i morgon. Vi får se hur det går..

Idag har jag iaf jobbat, bara imorgon och onsdag kvar, sen är jag ledig i fyra dagar. Det ska bli härligt. Och ännu härligare att Martin kommer hem på onsdag också. Som jag har längtat! Längtan har en tendens att bli lite jobbigare just när man ska sova och helst av allt inte skulle vilja ligga ensam. Men men, på onsdag kommer han ju hem och då har jag fyra hela dagar på mig att krama mig trött på honom ;) Nej, vet ni vad. Nu tänkte jag stänga av den här maskinen och gå och lägga mig. Pussen & kyssen!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0