Kläder...

Vad skönt det skulle vara om jag slapp ta på mig mina jobbkläder idag. De ligger där på golvet och tittar surt på mig. Vanligtvis brukar jag tycka om att mina kläder redan är bestämda, är enklast så, men idag skulle jag verkligen vilja ta på mig någonting helt annat. Någonting av mina vanliga kläder. Känns som att man aldrig behöver dem längre. Så det skulle vart trevligt om jag hade kunnat få sätta på mig något av dem istället. Men men, oftast tycker jag ju faktiskt att det är ganska skönt. Kan ju sova en timme längre nu när jag inte måste upp och bestämma kläder varje dag. Hehe.


Skulle ge mycket idag för att få sätta på mig exempelvis det här. Vanliga blå jeans, en enkel grå t-shirt, mörkare grå väst och ett par bots. Hm.. att det ska vara så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0