Jorden runt?

Idag har det vart jobb hela dagen, från 12.30 till 21.00, så mycket mer har jag inte hunnit med.

Just nu sitter jag och kikar runt lite på resor. Vill verkligen åka jorden runt i vår! Och efter ett samtal från Sofie i söndags verkar det som att hon fortfarande är sugen hon med. Det skulle vara så himla kul! Och nu när man sitter här och kollar runt så minskar ju inte det suget direkt. Vad sägs som Stockholm - Johannesburg - Bombay - Delhi - Kuala Lumpur - Melbourne - Fiji - Los Angeles - San Francisco - New York - tillbaka till Stockholm? Helt underbrat kul, om ni frågar mig! :)

Sofie om du läser det här - Kika in på kilroytravels.se !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhåå.. nu har jag checkat in kilroy. Najs!! Är så taggad nu!

2009-09-17 @ 22:34:49
Postat av: Anna

Yes, now it's on! :D

2009-09-18 @ 22:29:13
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0