Helgen

Den här helgen blev alltigenom lugn eftersom att jag inte har vart riktigt frisk. Så i fredags tog min ack så snälla familj tillfället i akt att utnyttja min dåliga hälsa och utse mig till barnvakt. Tur för mig så kom min räddande prins hem från lumpen på en skinande vit häst och räddade mig från att genomlida det kaoset ensam. Så jag klarade mig igenom dagen pretty good. I lördags följde vi med familjen ut med båten och på kvällen blev det bio med Patrik. Och jag måste ju säga att det var den kortast film jag sett på länge, 1 och en halv timme, det var ju standard förr i tiden. Inge vidare bra heller. Så ha ingen bråska iväg för att se Beck inte.

Lite bilder från båtturen i lördags:

Hamnen.


Grannen.


Innuti båten.


En sak. Har ingen aning om vad den gör. Nån som vet?


Min räddare i nöden & en av mina små prinsar.


På en ö i skärgården.


Simon som gungar.


En krok & ett rep.


En bit av mig i skogen.


Sveriegs flagga. På väg hemåt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0