Hard work working

Idag skulle jag egentligen ha vart ledig, likaså igår, men av någon lite korkad anledning så tackade jag ja till att vikariera på mammas jobb (hon jobbar på dagis) både idag och igår. Inte det att det inte är kul. Jag gillar barn, dom är sköna! Och det är kul med lite variation från ica. Men nu har jag jobbat varje dag sen i måndags och jag ska fortsätta jobba fem dagar framåt. Det betyder att jag på onsdag kommer att ha jobbat 10 dagar i rad. Jag blir trött bara jag tänker på det. Ibland tänker jag verkligen inte alls. Jag kommer att vara utbränd innan jag hunnit fylla nitton år, vilket enligt mina beräkningar är om cirka en sådär 29 dagar(!)... (där fick jag med det också, tihi!;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0