Fånga dagen

God morgon, eller ja förmiddag i alla fall.

Här går jag runt och släpar hemma som vanligt innan jag ska gå iväg till jobbet. Är synd att jag inte kan utnyttja dagarna lite bättre. Men jag har inte lust att ställa klockan på sju när jag inte behöver gå upp då. Eller rättare sagt jag kan inte gå upp då, om jag inte måste, det är alldeles för tidigt för någon att gå upp och vid den tiden är sängen ett bra mycket skönare allternativ. Men visst skulle det vara skönare om jag kunde utnyttja dagarna fram till halv ett lite bättre. Kanske ska boka in några körlektioner eller något annat bra, då kommer jag ju i alla fall gå upp tidigare, då när jag måste.

Och bara för att ni inte ska tro att jag sover bort hela dagarna, så ställer jag faktiskt klockan på nio. Sen att jag snoozar några gånger tycker jag inte hör hit. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0