En seg söndag

Glömde ju berätta om igår i föregående inlägg. Det var ju i och för sig inte en så där jätteintressant dag, men hey här ska vi inte dömma ut.

Vaknade upp hemma hos mamma, innan vi åkte hem till Martinpartin igen. Väl där gjorde vi inte så mycket, jag isolerade mig vid datorn lite och martin joinade sin broder vid tv:n en stund. Men för att göra söndagen mer komplett och mig mindre rastlöss blev det bio, Flickan som lekte med elden, på eftermiddagen innan martin var tvungen att åka tillbaka till logamentet vid 7. (10 pluspoäng till Anna som lärt sig använda lumpentermer!) ;)


En busig liten vovve hemma hos Martin.


Ett fynd från igår. Eller fynd och fynd, vet inte om jag kan kalla det de. Men jag tyckte att det stod att de kostade 29 kronor, men sen när jag kom till kassan så kostade de 20 kr. Jag tycker iaf att jag tjänade pengar på dem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0