Augusti gick fortare än jag han med

Jaha ja, hej. Då var jag tillbaka då. Augusti blev en ganska tyst månad, får se hur jag känner för det nu. En sak som är nytt är i alla fall att jag i detta ögonblick sitter och skriver på min nya alldeles egna laptop, en HP Pavilion dv6- 1236eo, för att vara exakt. Det ni ;)

Ne, det får räcka för idag, är supertrött så nu tänkte jag faktiskt sova nu. Ni får ha det så bra så hörs vi nog i morgon, med ett förhoppningsvis roligare inlägg.

Update 23.07: Oj då, där ljög jag lite. Gick inte alls och la mig, eller i sängen låg jag redan men somna han jag inte med. Hörde en massa skratt ute i vardagsrummet som jag var tvungen att kolla upp. Och sen fastnade jag också framför tv:n. Så jag måste ju nästan helt enkelt bara tippsa om Roast på Bernts, riktigt roligt program! Nej, hörreni, nu säger jag minsan god natt igen (på riktigt den här gången).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0