A movieday

Middagen med Sofie blev riktigt trevlig igår. Vi gick till Rice och åt sushi, vilket var hur got som helst. Var hundra år sedan jag åt det sist, så det satt fint. Efter middan blev det bio, The Ugly Truth, som var hysteriskt rolig emellanåt. Det belv en alltigenom mysig torsdagskväll helt enkelt.


Efter bion åkte jag och mötte Martin och Patrik i centrum och sedan åkte vi hem till Patrik och såg på film. Remember the Titans hette den och den var också en helt underbar film, precis i min smak. Och ja, efter det hade dagen övergått till fredag och jag och martin åkte hem och sov.

Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid tolv och sen åkte vi och köpte lunch, nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Skulle vilja åka in till stan, men jag tror nog att det får bli någon annan dag. Vi får se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0